dilluns, 29 de juliol del 2013

De què parlar?



Fa dies que penso en escriure un post d'aquests meus del bloc. Però no sé de quin tema fer-lo. Anem per pams i per etiquetes del Colacao:

El bon corredor no deixa petjada. (109) És amb diferència el tema que més entrades té. El tema principal del bloc, però és que aquests dies està fent molta calor i tot i que surto (ara mateix sortiré quan acabi d'escriure això) és poc interessant el que puc explicar. No estic preparant cap cursa, no tinc reptes ni tampoc m'estan sortint les coses com vull. El peu segueix molestant, no recupero forces. En fi, que no tinc ganes de parlar-ne.

Carmina. (53) Són les poesies. Cada mes afegeixo una al bloc, però no vull tampoc fer un bloc de poesia, un bloc en el qual només entrin els que també escriuren que són els únics als que la poesia interessa. Voldria dossificar la meva aportació poètica. Ara estic introduïnt les del llibre sobre la mort cada principis de mes.

Kakavopulver (25) Són les referents a Noruega. Kakavopulver és una traducció errònia de Colacao, però que jo m'estimo molt. Kakao pulver seria correcte. Ara anirem cap a Noruega i quan torni a finals d'agost segur que tindré coses a dir. A més tinc un bloc en noruec que es diu així on vaig passant algunes entrades meves al noruec. Tinc feina endarrerida.

Vella Xiruca.(23) Són les entrades sobre excursions i muntanya. Ara no tenim la casa i la propera excursió és el 2 d'agost al Monte Perdido i ja en parlaré.

Jo i els cantautors. (20) El meu amor per la poesia cantada en qualsevol idioma, sobretot en francès,  italià, castellà i català, normalment amb vídeos de youtube. Però darrerament tots els meus ídols s'estan fent molt vells o s'estan morint. No trobo una cançó bonica que no em porti nostàlgia al cor.


La resta són etiquetes de menys de 20 entrades, en alguns casos estan tancades (com ara "Lectiones ad kalendas") i en altres he de pensar una mica, trobar la paraula sobre la que parlar o divagar (com "Verba volant")

Així, que com deia el Becquer: "Podrá no haber poetas, pero siempre habrá poesía". I jo afegeixo: podrà no haver blogueres inspirades, però sempre hi haurà bloc, d'això que no falti, en la felicitat i en la dissort, a les dures i a les madures., vet aquí que m'ha sortit un post una mica llarg i tot!