diumenge, 2 de novembre del 2014

Fiasco de la dona i entrenaments per la Jean Bouin



 La dona va ser la pitjor cursa de la meva vida. No per passar-ho malament o per patir, al contrari, ben còmoda que vaig anar. Ho dic pel resultat. El pitjor resultat de la meva vida. Vaig fer els 8 km (aproximadament) en 59', amb el gran record mundial de un primer kilòmetre en 13 minuts, és a dir, caminant.

Per això m'adreço a tu, Jean, per que m'inspiris i m'ajudis a treure'm l'espineta de la dona. Tu que vas ser tan lluitador i que sempre vas demostrar que cal donar-ho tot a la pista.

Com que ja he començat la temporada d'entrenaments, als quals afegeixo els llargs passeigs amb Gora, crec que aquest any tinc possibilitats de fer una bona cursa.

Serà diumenge 23 de novembre, esperem que la calor ens haurà deixat i ja portaré entre pit i esquena la friolera de 115 km. No pot sortir malament.

Aquesta vegada em vull posar un repte maco. M'agradaria fer-la en menys de 57´, la millor marca oficial en Jean Bouin, tot i que el meu garmin em va donar 56:57.

I a tots els que els agrada córrer us recomano aquesta cursa, és una de les més emocionants, on es poden fer bones marques i que arriben molt bé a la temporada. La novetat d'aquest any és que també hi ha una cursa de 5km per qui vulgui anar una mica més espavilat.