dimarts, 2 de desembre del 2014

Desembre





He acabat un bon mes d'entrenaments i de passeigs corrent-caminant amb la Gora. L'últim dia de novembre vaig fer 17 km mítics perque plovisquejava una mica i amenaçava caure una bona. Vaig fer quasibé tota la Carretera de les Aigües.

Ara tinc dues curses en un mes, així que estaré ben distreta. Totes dues estan relacionades amb el Nadal i Cap d'any, amb les festes que s'apropen. La primera és a la Universitat Autònoma on treballo però està lligada a la ja tradicional Marató de TV3. Resulta que el mateix diumenge que es fa la Marató, correrem  9 km o qui vulgui caminarà 5km pel nostre estimat Campus i pel Sincrotró. Travessarem el pont per sobre l'autopista i fins a Cerdanyola i rodejarem totes les facultats del Campus, el Rectorat i la Vila on viuen molts dels meus alumnes.

I dues setmanes més tard, després de les festes i una esquiada de quatre dies a Benasque, em tocarà celebrar Cap d'any amb la Cursa del Nassos. Una cursa que ja porto corrent unes quantes edicions i que és la millor manera d'acomiadar l'any.

Després a casa nostra vindran els amics i tornarem a menjar i beure per saludar l'any 2015, un any en el qual correré com a mínim dues mitges maratons i potser potser hi ha alguna coseta més....