diumenge, 25 d’octubre del 2009

Dues marques superades

Ja fa unes quantes entrades havia escrit el calendari d'aquest any i quins eren els meus objectius. Bé, la primera cursa, la Mercè volia baixar de l'hora i no ho vaig aconseguir, però sí que vaig baixar el meu temps de 1h 8' (2008) a 1h 1' (2009).

Avui he corregut la de la dona que l'any passat em va anar molt malament 41' perquè moltes dones la feien caminant i jo no ho sabia, vaig sortir de molt darrera i no podia còrrer. Aquest any m'havia proposat baixar dels 30' i........

HO HE ACONSEGUIT!!!!!

Encara no tinc la classificació, però he entrar en el minut 29'52"

La propera cursa, la Jean Bouin, és el 29 de novembre. Al 2008 vaig fer 1h 2' i espero que caigui l'hora, encara que siguin 59' 59"!

1 comentari:

TXABI ha dit...

Requetebé !!!
Si vols, a la web de mundodeportivo.es hi ha prop de 400fotos de la Cursa de les Dones d'ahir; segur que si et busques, et trobes !.
Enhorabona !!!