dimecres, 17 d’octubre del 2012

Horari europeu

Aquest curs acadèmic han canviat els horaris a Can Kvam Garí. Els nens i el Per entren a les seves respectives obligacions a les 8:00, el que en la pràctica vol dir que a dos quarts tothom ha de ser ja fora de casa. Com que la meva família tenia el bon costum de començar bé el día, amb cafè tranquil i deu minuts de xerrada, una llarga dutxa calentona, un bon esmorzar.... doncs se'ns va l'hora. Primer vam provar de llevar-nos tots a les 6:15. Però sincerament no som prou "europeus" per estar mínimament desperts a aquesta hora, després hem provat d'escurçar el "bon rollet" matinal, i anar més per feina. I per fi hem acabat llevant-nos cap a les 6:40, una solució de compromís.

Solució?

Doncs no anem a dormir tant d'hora perquè al vespre sopem tard. Uns tenen assaig de castells, d'altres correm, i encara algú fa fitness i squash. Hem perdut també aquella estoneta de veure la tele (una sèrie, un programa d'humor) i tot i així no dormim les 7 o 8 hores que es recomanen.

Em ve al cap aquella cançó del Peret, el gran savi gitano, que em plan rumbeta deia:

Si al sol no puedes tumbarte
y en paz tomar una copa,
decir que estás en Europa,
no sirve de ná.

Dedico aquesta entrada a una persona que m'ha enviat un mail estranyada perquè no actualitzava el bloc des de feia dies. I la veritat és que tinc molt per explicar, hem fet una excursió molt maca, tinc fotos d'un nou plat que he cuinat, he començat l'entrenament per la mitja i per la semí maratons. Però realment no trobo el moment de seure i explicar-vos-ho.

3 comentaris:

Mar ha dit...

Jajajajajajaj
m'encanta aquesta entrada!!!!
La estrofa del Peret, genial!
Bé, que dir-te BLN... Avui soc feliç peruqè he conseguit que no "se me pegaran las sábanas" (com es diria això en català?). M'he aixecat a les cinc i quart. He deixat fet dinar, m'he duxat, he esmorçat amb temps, he llegit la meva meditació de cada dia (sobre els bons i vells amics), he tret els gossos vint minuts, he donat de menjar als animals i he deixat llista de tasques a fer als nens (jo no els veig). He agafat el tren de les 6:55 i a les 7:30 estava aqui, al campus. Bé! Aconseguit! I al metro he corregut per poder arribar al tren. Oi que conte per a preparació per la curs? Jajajajaja Un petonàs!

Amiga, t'entenc perfectament ;)

Cristina ha dit...

Ostres Mar! Ja no et cal entrenament per la cursa de la dona. Ja esttàs a punt!

Jordicine ha dit...

I per la Mitja de Granollers, no? Fins aviat.