dijous, 18 d’octubre del 2012

Per continuar, atura't



Damm ha publicat un anunci excepcional. Anunci amb títol i tot: El migdia. Representa el millor de la nostra cultura mediterrànea. Ja sé que sopem tard, que anem a dormir tard i que acabem molt tard de treballar. En fi, no som prou "europeus", si ser europeu és ser nòrdic, perquè jo crec que el nostre tarannà és així també a molts altres països.

M'encanten les definicions de migdia: el petit cap de setmana de cada dia, les diminutes vacances, el millor de cada día, temps teu, temps entre obligacions....

Una altra cosa que trobo molt maca és el joc entre freedom i free damm. La llibertat de dir "son dos quarts de dues, m'aixeco de l'ordinador o surto de l'aula i no hi ha res ni ningú que m'aturi". Ja vindré a la tarda, però ara el temps és meu.

Per una migdiada eròtica....
per un aperitiu, un dinar o només un entrepà....
per córrer, llegir, nedar o meditar...

I el lema final és i serà a partir d'ara el meu mantra: per continuar, atura't.



3 comentaris:

Per ha dit...

El anuncio, precioso! Pero como buen nórdico que soy, prefiero comer en una hora y volver antes a casa...

ingrid ha dit...

Hola tante Belen!
Jeg fikk seks på spanskprøven -og det gjorde Hanna også. Gracias!
Hilsen Ingrid

Cristina ha dit...

Hola Ingrid
Gratuleres til deg og Hanna. Naa kan vi snakke spansk (snart) Du kan lese min blogg paa norsk. Det hetter kakavopulver http://lysh1962.blogspot.com.es/

El español es divertido, sí!