divendres, 19 d’abril del 2013

Seguim corrent






Des que vaig acabar la mitja marató de Paris, que no he parlat gaire de córrer.

El mes de març ha estat un desastre pel que fa al meu running. No he entrenat gens. Les primeres setmanes vaig estar molt encostipada, cansada i preocupada per l'inici dels nous cursos a la UAB i per temes dels fills.

L'any que ve segur que no faré dues mitges maratons amb només 15 dies de diferència. És massa poc. Després vaig anar a Noruega per Pasqua i vaig fer esquí de fons, però no vaig córrer.

A l'abril m'he tornat a posar les piles, amb les sortides habituals dels dimecres amb la colla de Can Mèlic (ells prefereixen dir-se Tribanda) i els caps de setmana a les Aigües i fins i tot a Espinavell (que costa molt més). Així que ja estic disposada a tornar als carrers els matins de diumenge.

Volia apuntar-me a Bombers però les inscripcions van desaparèixer en un no res. Bé, doncs he optat per una altra cursa que també se celebra aquest mes i que m'agrada molt: la nocturna d'Hospitalet. Ja per aquestes dates és bona una cursa de nit, no es pasa tanta calor. La organització està molt bé, ja la vaig fer fa dos anys.

Al final pots sopar fideuà, però no sé si ho faré perquè els que venen amb mi això no ho troben tant atractiu i no volen quedar-se a fer la cua. Nosaltres vivim molt a prop d'aquesta ciutat i per tant en un moment ens plantem a casa, ens dutxem i sopem.

Vull preparar-me bé per la setmana vinent, els dies que em queden. A veure si baixo de l'hora!