dijous, 4 de setembre del 2014

De nou temporada, i el primer repte la Mercè


Comencem la setena temporada de running 2014-15 com sempre amb la mítica Cursa de la Mercè que aquest any tindrà lloc una mica més tard del que és habitual, cap a finals de mes. Ja estem inscrits i ja hem començat els entrenaments. Tot i que a l'agost he sortit una mica a córrer, ha estat per oci, per deixar anar el cos, sense cronòmetre i d'una manera més zen, per sentir-ne les sensacions.

Però ja des de l'1 de setembre he començat amb sèries de 500m i aquest dimecres hem sortit amb els tribanderos i he fet els meus bons 8km a ritme.

El meu objectiu per aquesta cursa és 1:00:00h. No us rieu de mi. Ja sé que no sóc ambiciosa i que he baixat de l'hora en moltes ocasions. Però fent anàlisi dels resultats anteriors, la Mercè no és una cursa que em vagi bé. Fa calor, estic molt a l'inci de temporada, he agafat quilos de més (que em temo són més hormonals que no de menjar) hi ha molta gent a la sortida....

Aquest any, tindré una motivació extra per sortir a entrenar, i qui sap si aquest fet tindrà efecte en els resultats. Aquesta motivació serà córrer amb la meva gossa Gora, que per la raça té una necessitat molt gran de motricitat. Com diu el criador, per molt que surtis a córrer amb ella "no te l'acabaràs mai". I a més guanyarà sempre. És molt ràpida i resistent.