dimecres, 24 de setembre del 2014

Problemes tècnics (to be continued)



Us estareu preguntant perquè aquest bloc no funciona com és habitual, perquè no l'actualitzo sovint, no parlo de Noruega, de les meves excursions a Espinavell, de curses, de la Gora, la gossa nova, etc..

Hi ha diverses raons: una és que la temporada de córrer acaba de començar, una altra és que la Gora és un petit terratrèmol que no para i no deixa seure una estoneta tranquils. De petita (2 mesos) era prou calmada, però ara ja ha espavilat. Una altra raó és que no tinc més producció poètica que incorporar al bloc, estic en una fase de falta d'inspiració. Llegint i pensant, però no em surt res.

La veritable raó però, és la molèstia que m'ha provocat un problema tècnic a casa amb la compatibilitat del mòdem amb el meu ordinador. En poques paraules que Sant Jobs m'està dient des del cel que el meu ordinador ja no és trending, que se li passa l'arròs. Però jo em resisteixo a acceptar que m'he quedat enrera. El meu ordinador és un portàtil bastant nou que em fa un servei perfecte. El que és limitat, al meu parer, és un mòdem que no se sap conectar amb ordinadors de les versions antigues!

Aquestes paraules les estic escrivint amb l'ordinador del Per, que me´l deixa fins que no aconseguim un aparell nou (tot i que no tant nou).

Seguiremos informando