diumenge, 18 de setembre del 2016

Inici de la novena temporada amb la Mercè



Abans de res: avui és el nostre aniversari de casats. Bon dia per començar la temporada i bona manera de celebrar un dia nostre corrent plegats.

Com a regal mutu ahir vam fer una sortida a sopar al Dos Palillos, un restaurant japonès (o més o menys) que té una estrella Michelin.

No és una bona idea anar a sopar i beure justament el dia abans d'una cursa, però ens venia molt de gust i de totes maneres la Mercè és una cursa que no dóna bons resultats perquè és la primera de la temporada, perquè fa massa calor, perquè hi ha molta gent....

Així que anàvem una mica "ressacosillos" perquè els menús degustació no són gaire abundants, però vas bebent cava (celebració) i cava i després un mojito....

S'ha d'afegir, (ja estan els runners amb les seves lesions) que tinc fascitis plantar i que no he entrenat. Bé, he sortit algunes vegades però sense forçar gens i parant dos o tres dies per descansar el peu. Total que una o dues sortides per setmana.

Però no m'importava el temps. Volia fer menys d'una hora, tot i que ja sabia que la cosa pintava difícil. He fet 5 km molt bé passant a 29:39, per sota de la mitja hora i sentint-me bé. Per sort la Gran Via i Arc de Triomf els he passat a l'ombra. però ja de tornada cap a Plaça Espanya he començat a tenir moltíssima calor, sol tota l'estona, dolor al peu i llavors he baixat molt el ritme, he begut aigua i m'he dedicat a trotar.

Al final he arribat en un temps de 1:03:20, el qual em satisfà bastant.

I la meva idea per la temporada que fa nou, és de fer coses diferents que els altres anys. Començar al setembre i acabar al març amb el següent programa.

Al setembre la Mercè que ja he fet. 10km
A l'octubre la inauguració del Domini dels Isards amb un training camp de dos dies: un de 8 km i un de 12km
Al novembre València. 10 km
Al desembre Nassos 10 km
Al gener Sant Antoni 10 km
Al febrer la Mija de Granollers
També al febrer la Mitja de Vies Verdes que va pel carrilet.
Al març Badalona running 10 km

I a l'abril, potser el Per vol fer la marató de Londres i jo m'apuntaria a una carrera de 5 o 10 si n'hi hagués o a fer de cheerleader.


La de l'octubre és a Espinavell així que va perfecte. I totes les altres són en periode que no tenim la casa. Així que tot bé.


Aveure si el cos em deixa....