dimecres, 13 de maig del 2009

Estic orgullosa de la meva gent



Diumenge passat vaig sortir en bici. Volia fer la Carretera de les Aigües des de Sant Pere Martir fins a Mirablau. Quina passada, tot el camí veient gent, barcelonins, la gent que jo estimo, gaudint plenament del passeig. Uns anaven en bici com jo, molts altres runners, els que passegen el gos, els que fan volar avions teledirigits, els avis amb bastó, parelles de nuvis enamorats i la ginesta fent un rerafons groc d'alegria.

No sé, m´he sentit orgullosa de ser barcelonina, de tenir un conciutadans tant sans i contents. Avui he vist molts somriures he sentit crits de nens i carreres de gossos en llibertat.

Molt bé Barcelona!!!!!

1 comentari:

TXABI ha dit...

La carretera de les aigües es un lloc realment al·lucinant per a la gent de fora de Barcelona (majoritariament, pels "guiris") per a fer esport: diuen -i tenen tota la raó- que és un luxe poder córrer veient als teus peus aquesta gran ciutat nostra.
I és per l'esperit de la gent que la transita (la carretera de les aigües) pel que està tant neta, tant "sense papers", ni brossa, ni ampolles, ni bosses de plàstic... Si la transitessin "els altres barcelonins", possiblement no tindria el mateix aspecte aquest idilic escenari per a fer esport.
S'ha de mantenir com a "territori esport" !!!.