dilluns, 6 de febrer del 2012

Mitja marató de Granollers

La darrera prova abans de la mitja de Barcelona, va ser especial. Per la metereologia, pels amics, pels temps i pels corredors d'èlit.

La primera constatació és que amb fred es corre de meravella. Molt millor que amb calor. Es clar que fa molta mandra treure's la roba i començar a tremolar i fer saltets a la línia de sortida, però en quan sona el tret i comences, és una sensació magnífica. El fred t'esperona, ets sents més veloç.

Vam anar un bon grup amb el Xavier, l'Albert, el Tomàs, el David, el César, la Mireia, el Per i jo. Tots corrien la mitja menys jo que corria el quart.

Respecte als temps van ser molt bons en tots els casos i espectaculars pel que fa a la Mireia i el Per. La Mireia va fer 1h i 50 minuts perquè segons ella el recorregut "no era pujada" (clar entrena per la Vall de Sant Just) i el Per que volia baixar d'1h 40, va aconseguir baixar, sí, i tant, va fer 1h 30m!!!

Jo pensava dir que vaig fer també la meva millor marca personal perquè vaig aturar el cronòmetre a 27:14, però no ho puc dir. Resulta que aquest any van avançar la sortida uns 800 metres sense afegir cap tram nou. Per tant com a molt hem fet uns 4km i 300metres.

I per últim, va ser un privilegi exepcional veure l'arribada d'en Carles Castillejos que anava a la recta final per darrera Makau i el va passar a tota velocitat en els darrers metres superant-lo en 3 segons. La gent es tornava boja d'aplaudir i de cridar! Penseu que Makau és el plusmarquista mundial en marató.

Una gran jornada per no oblidar. I ara la recta final és per a mi. Em queden 20 dies, dels quals 14 són d'anar afluixant, per tant em queda una setmana d'entrenament fort i ja.

4 comentaris:

Joan ha dit...

Em sembla que aquest cop no ens vam trobar perquè esperava trobar-te. Ai.

O potser perquè amb el fred vam sortir tots ben depressa després d'acabar. Sort del brou!

Vinga, que ja no queda res!

Jordicine ha dit...

Sí que vaig acabar, BLN. Vaig fer 30:29. N'estàs segura que la cursa era més curta? Vaig anar seguint les indicacions dels quilòmetres i no m'ho va semblar, però vaja. Sigui com sigui, estic content i crec que repetiré. Et vaig buscar però no et vaig trobar. Jo, com que feia tant fred, anava amb un gorro blau cel, un buff i ulleres de sol. Un petó i fins aviat.

Cristina ha dit...

Portaves la samarreta blava contra el càncer? Felicitats pel resultat!

He escrit un correu als organitzadors de la cursa i m'han confirmat que la distància és d'aproximadament 4'5km.

Jo no et vaig buscar perquè un home de dibuix animat amb un barret de "hongo" i un sol ull crec que no l'hagués trobat!

Jordicine ha dit...

Jajaja. Hauríem d'haver quedat! M'ha entrat el cuquet. Aviam si l'any vinent repeteixo. Un petó, BLN.-