dimarts, 27 de novembre del 2012

Lesió!

En plena temporada d'entrenaments, ves per on, després de cinc anys corrent sense tenir cap problema, m'ha començat una metatarsalgia. Això és la inflamació del coixí de la planta, just d'on surten els dits. Sembla ser que una causa podria ser que vaig fer dues sortides de 15km no prou distanciades en el temps, o simplement alguna sabata estreta o una bamba que havia perdut amortiguació. També pot ser una pedreta dins la bamba.

Per ara, res de córrer ni caminar, posar-me fred i calor, antiinflamatoris i sobretot repós.

I jo que tenia una sortida a Montserrat aquest diumenge!

Hauré d'ajustar el meu programa d'entrenaments d'alguna manera per recuperar el temps perdut, que ja és de dues setmanes i el que em quedi. (Tot i que vaig córrer la Jean Bouin amb la lesió)

Tinc la síndrome del corredor en dic sec i els nervis se'm disparen (ai, ai ai...)

5 comentaris:

TXABI ha dit...

Cuida't i fés bondat !

Cristina ha dit...

Gràcies Txabi

Melina ha dit...

Ahora toca: ommmmm. Petons.

Cristina ha dit...

Sí, sí, precismente ayer fui a yoga!

TXABI ha dit...

Bln... pots fer-te resó, en el teu blog del meu www.elmeugradesorra.org/txabialbert1
és per aconseguir fons per fer la Trialwalker 2013 solidària.
A base de micro-aportacions potser ho aconsegueixo...
Gràcies.