dimecres, 5 de juny del 2013

Anar a la feina amb bicicleta



Feia dies que ho pensava, buscava l'ocasió i ahir finalment ho vaig fer. Vaig sortir de Sant Just Desvern, baixant per les zigues-zagues que tan bé conec perque són part del meu recorregut habitual de córrer fins al parc Cervantes al peu de Sant Joan de Déu. Continuant per la carretera d'Esplugues fins al pont de Reina Elisenda i entrant per petits carrerons de la Vella Sarrià fins l'estació.

Vaig ficar la bici als "ferros" (com els  anomenem els universitaris) i cap a Bellaterra. Allí vaig agafar el senderol que rodeja el camp de blat, el petit bosc i les cases dels professors construides per Sert. Vaig anar a petar a la mateixa Plaça Cívica, ja molt a prop del meu despatx.

De tornada vaig pujar a Universitat Autònoma per no haver de pujar fins Bellatera, en canvi vaig baixar a Peu del Funicular i tirant primer per la part que va sobre la Ronda i després pel Monestir de Pedralbes i de nou per Sant Joan de Déu, fins Sant Just.

Una sensació boníssima. Estar aprofitant i gaudint del viatge entre les dues destinacions. Vaig trigar una hora a l'anada (més baixada) i una hora i quart a la tornada (pujar a Sant Just és una mica més exigent) En arribar a casa una dutxa i com nova!!)


1 comentari:

Jep ha dit...

Ostres, molt bé, jo ja fa anys que vaig a la UAB amb bici. Normalment l'aparco a l'estació de Sarrià i no la pujo al tren, perquè a les hores puntes és difícil. A veure si algun dia t'animes i vas directa a la UAB sense agafar el tren ;)

Salut
Josep S.