diumenge, 2 de febrer del 2014

Granollers mon amour





Sí, el meu amor, ciutat mig maratoniana, perquè avui m'has donat una bona sorpresa. He participat al quart de mitja com els altres anys, més que res per acompanyar al Per i als tribanderos, els que corren de vegades amb nosaltres els dimecres. Però havent fet una mitja marató el 26 de gener i tenint-ne una altra  el 16 de febrer, estava del tot clar que no podia esperar molt d'un dia com avui.

Aquest any sí que eren exactament 5km. El meu rellotge m'ho ha confirmat. El dia era molt bo per córrer, ideal: fred i sol. Uns 5 o 6 graus. I jo no sé si eren les sèries que aquest any he fet a fora, si han estat les tirades llargues, si és que aquest any sí que estic preparada o si es tracta de que no hi havia posat gens de presió pensant que no era una cursa per fer marca.....


No ho sé, Granollers, però sobre el teu asfalt he corregut els 5km en 26:57, el meu rècord sens dubte,  just a una setmana d'haver fet millor marca també a Sevilla. Corríem 720 persones i he quedat la 242. He fet un ritme de 5:23m/km.  No pensava que ho pogués fer ni en 1 km! I ho he fet en 5!

Gràcies bonica Granollers, mon amour, gràcies i fins l'any que ve!