diumenge, 6 de febrer del 2011

Una altra mitja si-us-plau

Fa una setmana, la de Barcelona, avui la de Granollers... porto una època veient aquest numeret de la sort, el 21 com a públic, i per dintre em van creixent les ganes de provar-ho.

Avui he fet el quart de mitja, situació paradoxal, quan he arribat a meta, el tercer grup (en el qual hi era el Per), encara no havia començat! He fet 28 o 28'30, no ho sé segur. Si faig cas del crono de meta, hauria d'haver fet 27 perquè hem sortit 20' abans que els corredors d'èlit i he passat per meta a 7'. La veritat és que feia impressió de veure. Però jo em fio més del meu cronòmetre de polsera i a 21km em donava 28' més els cent i escaig metres que té la mitja.

Aquest any tenia dos objectius per tota la temporada. Un de més fàcil, no tornar per res a l'hora. L'altre difícil, fer 55' . Encara no s'ha acabat la temporada, però el primer objectiu és molt probable que es compleixi, i el segon ja està fet.

De cara a l'any vinent, començant amb molta calma i molt entrenament, vull provar de fer una mitja marató. Aquestes dues que he vist m'han animat a intentar-ho. Per descomptat sense temps límit. Només aguantar corrents 21km ja em sembla prou difícil.

2011 serà l'any per començar a preparar el número 21, tot i que la marató (que probablement serà la Barcelona) la intentaré al gener o febrer 2012.

2 comentaris:

Per ha dit...

¡Que bien, una mitja! ¡Lanzo mi candidatura para el puesto de liebre oficial!
¿Habrán primarias?

Joan ha dit...

Ei, quin perill està envoltada de sonats que acumulen quilòmetres! Hehehehe.

Si no t'obsessiona el temps i pots córrer durant una hora seguida tens l'èxit a tocar!