divendres, 29 de juliol del 2011

Piercings

Tinc la sensació que darrerament ja no es veuen tants joves portant piercings. Fa temps que m'hi fixo. Els meus estudiants estrangers als anys 2007 i 2008 practicament tots portaven alguna joia punxada al nas o a la boca o al melic. Ho recordo perquè em costava -de vegades- parlar davant un grup mirant-los a la cara. A mí particularement els piercings em fan molta grima, els de les celles, els de la boca, etc...

Aquest any no tenia alumnes amb piercing. Ho sé perquè com a tema de debat, el llibre d'espanyol proposa parlar de si et faries un piercing o un tatoo, si t'agrada, etc...

Avui precisament anava al ferrocarril i ha entrat una noia amb piercing i m'he fixat en ella. Llavors he decidit mirar quants piercings veia en un trajecte Sarrià-UAB i no n'he vist cap més.

L'unic pearcing que m'agrada força, tot i que jo mai me'l posaria, és aquest de la fotografia. Un lloc, el nas, molt cartilaginós i que en principi no té perquè molestar (si no estás constipat). Aquests puntets nasals em recorden els lunars o les pigues una mica grans que algunes persones tenen al nas o a prop de la boca i que són tan sensuals

"Ese lunar que tienes cielito lindo junto a la boca
no se lo des a nadie cielito lindo que a mí me toca..."

El tatuatge sembla que continua de moda, al menys se'n veuen molts. No sé si és que no es poden treure o que encara es porten.

5 comentaris:

Joan ha dit...

I ara em diràs que no portes arrecades, o que no són un tipus de piercing... ^^

Cristina ha dit...

Ho has endevinat, no, no porto arrecades. És cert que son un tipus de piercing, no dic que no, i que encara es porten, però això no és cap moda dels 2000

Mar ha dit...

Discrepo BLN. Per la experiència: les meves filles, les amigues de les meves filles, amigues del meu fill ... Totes amb més de tres piercings. Els més de moda entre elles: melic i llengua. Pot ser et van passat desapercebuts. jajaja
Jo ja sóc iaia però en faria més a les orelles. tinc tres a l'esquerra, però dos se m'han tancat :(
Petonets. Estem de vacacnces: BÉ!

miquel zueras ha dit...

Em fa gràcia perque les amigues hippies del meu germà gran deien que a les seves filles no els hi possarien forats per a les arrecades perque era un anacronisme masclista. Ara les seves filles és foradent tot: nas, orelles, celles... Una mare del col.legi del meu fill semblava que portava un moc penjant i era un piercing al forat del nas, em va semblar força anti estètic. Borgo.

Idroj ha dit...

Todo pasa y todo queda
pero lo nuestro es pasar,
pasar haciendo caminos,
caminos bajo la mar.