dilluns, 2 de juliol del 2012

Sortida llargueta

Avui he fet la típica sortida llarga, de 13km des de Pça Mireia, com sempre, fins a la segona font, la del quilòmetre 6'5. Al mapa apareix entre els quilòmetres 3 i 2 perquè està comptat des del Pla dels Maduixers. He trigat menys de l:30 que era el meu objectiu.

M'agradaria batejar la font perquè sempre hi vaig, em paro, bec, hi torno. Com que no té nom, jo li vaig dient "la font del sis i mig". Però crec que mereix un nom més digne. Algun suggeriment?

Avui es corria molt bé. Les pluges d'ahir han baixat prou les temperatures. Tant que he sortit a córrer cap a dos quarts de set, molt més d'hora que habitualment a l'estiu. De fet tocava el cap de setmana que és quan normalment faig tirades llargues i en general pels matins. Però aquest ha estat un cap de setmana de platja ( ja tocava!) i panxing total, on he dormit fins les 11 del matí i després no era capaç de córrer per la calor dissabte i per la pluja diumenge.

Per no quedar-me sense la meva sortideta setmanal hi he anat avui, dilluns. Fantàstic!!!!