dimarts, 24 de setembre del 2013

Nou repte amb quatre víkings



Ja feta la meva primera cursa, ja començades les jornades d'entrenament per les mitges i després d'un matí festiu de tirada llarga (13km, que no els havia fet des de març) se'm presenta un nou repte, aquesta vegada muntanyenc.

Per, Lars, Jarle i Vilem juntament amb mi, formen l'expedició que coronarà, si tot surt bé, el segon pic més alt dels Pirineus, el gran Posets  (3.375m). Pujarem a dormir al refugi Àngel Orús per sortir ben d'hora, ben d'hora i fer en un sol dia l'ascensió i la baixada al cotxe.

El Posets és un pic que ja tinc en el palmarés, doncs el vaig fer quan era escolta, als 18 o 19 anys, però igualment em fa una il·lusió boja tornar-lo a repetir. A més,  l'ascenció és totalment per una altra cara i en condicions molt diferents. Així que tot serà nou per a mi.

El grup el formen coneguts-amics del meu marit, no els conec jo, tinc ganes d'enraonar amb ells i veure com pensen i disfruten els noruecs a Catalunya.

Per tot això crec que serà un cap de setmana rodó!