divendres, 27 de desembre del 2013

Jo, la muntanya




Portem dos dies a Benasque, bé, més concretament a Baños, a un hotelet perdut en mig de la natura i allunyat del soroll i el turisme (i els cotxes!!) benasquès. Avui ens ha fet un dia preciós i hem decidit fer esquí de fons. Hem sortit de Llanos del Hospital i hem pujat fins aquesta petita cabana que es diu La Besurta. En total menys d'una horeta. Per, Erik, Pol i jo, contens com uns nens petits amunt amunt i en aquest portxo ens hem segut a beure aigua, parlar una mica i deixar que ens donés el sol.


Com que la sortideta em sabia a poc, he baixat al llac a fer voltes en plan sèries. D'una estaca a la següent corrent a tope i a la següent lent. Bé, ho he intentat perquè si quan em tocava córrer era pujada, no es notava massa la sèrie, però en les baixades he accelerat una mica. Per fi m'he passat mig llac sense pals, esquiant només amb les cames, per fer múscul.


Després a l'hotelet perdut hem descansat, hem xerrat amb altres clients que ja coneixem perquè venen tots els anys (aquí és com a casa) i hem llegit i fet una estona ordinador. Un aperitiu abans de sopar el menú de la mitja pensió i apa, demà serà un altre dia.

Jo que voleu que us digui, no ho sé dir millor:  jo, la muntanya.





1 comentari:

Mar ha dit...

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Jo també vull!!!! M?acabo de donar, que abans de morir vull fer esqui de fons!!!! BLN, ahir et vaig trucar i per això segurament no vas sentir la meva trucasda, perquè eres endins de les muntanyes. Vaig anar des de casa al port correns! I vaig ornar, barretjant correr i caminar. Estava molt orgullosa de mi mateixa. Els gonolls però ahir i avui em fan mal... És normal? M'hauré lesionat? No podré correr més? Què faig? Vaig mirar per apuntar-me als Nassos. Ja estava tancat. Ara sé que vull fer els 10 de Sant Antoni. Les dues voltes! Espero que això dels gonolls no sigui res. Bona entrada d'Any!!!!