dimecres, 1 de gener del 2014

Què faig jo aquí?






Cursa dels Nassos 2013, tornem de Benasque i ens dirigim a buscar les samarretes i els dorsals a Les Arenes de Pça Espanya.

Quan arribo em donen un dorsal de color rosa que correspon a una sortida del calaix de 50-55'. Jo que sóc molt legal pregunto si no s'han equivocat. No, no, em diuen, els calaixos estan assignats segons els resultats acreditats en passades curses.

Bé, no ho entenc, jo no he corregut mai a aquesta velocitat, no sé si m'han confós amb algú altre, pero em poso al lloc que m'han donat per la sortida.

Comencem amb un bon temps, sense fred ni vent. Barcelona està preciosa en aquell moment de la posta just al voltant del mar. Un munt de gent participa. Tot va de meravella.

Vaig seguint el meu grup i clar, van molt ràpids. Faig el primer km en cinc minutets i escaig! Em pregunto, ho resistiré? 

Veig la llebre de Corredors.cat per fer 55' i decideixo provar de seguir-la. Si els de l'organització creuen que mereixo ser entre els ràpids, potser jo puc provar de ser a l'alçada de llurs espectatives.

Cap al km 4 vaig perdent la llebre perquè els miracles no existeixen i aquest ritme evidentment no el puc portar durant més temps. Passo molt contenta però per 5km en 28:36 (el que em dóna una possibilitat de fer 57') però ja toca pujar per Marina i tirar cap a Glòries. No està ben il·luminat i baixo la velocitat.

Quan vaig ja Diagonal avall de sobte se m'encén una llumeta i ho entenc tot. Estic aquí perquè l'any passat no vaig córrer aquesta cursa, ja que creia que tenia una fractura per estrés i li vaig passar el dorsal i el xip a la Mireia que la va fer en 51'. Però es clar, va constar que jo l'havia feta en aquest temps!

Arribo a meta i el meu cap es tranquil·litza. Estic força contenta. Tot i que he baixat la segona part, he fet sprint final maco (noto que he entrenat sèries) i entro amb un temps de 58:24 que compleix les meves expectatives moderades d'abans de saber que havia entrat al club dels sota 55'.

El Per, excepcional, ha fregat el sota 40, fent un temps de 40:23 quedant el 887 dels 11500 que han participat. Felicitats noi!


3 comentaris:

Joan ha dit...

De vegades una empenta et fa créixer, que no hi ha millor manera de superar-se que intentar-ho. Feliç 2014!

Cristina ha dit...

Hola, i on eres tu que no ens vam trobar?

Mar ha dit...

Belén, ho vas fer de fàbula!!!!! Felicitats campiona i a en Per!