diumenge, 16 de gener del 2011

Preparats, llestos, ja!




Avui he sortit a fer 10k per la Carretera de les Aigües amb el Per i la Mireia. Jo estic preparant la cursa del Barri de Sant Antoni i la Mireia està fent l'entrenament per la Mitja Marató de Barcelona. Hem sortit tots tres fins al punt on, des de Pça Mireia sabem que són 5km, allí jo he fet mitja volta i ells han continuat tota la carretera fins el parquing del Tibidabo. Jo he fet 10k i ells 18k. El Per està ajudant la Mireia perquè serà la seva primera mitja i s'ha d'acostumar a còrrer més a poc a poc.

Quan el Per ha tornat a casa, m'ha dit que faran els dos la cursa de Sant Antoni amb mi, tal com ja va fer el Per amb la Jean Bouin, per ajudar-me a assolir el meu objectiu que és fer-la en 55 minuts.

L'any passat Sant Antoni va ser la meva millor marca personal 58'06, ja superada tant a la Mercè com a la Jean Bouin aquest any. Però tot i així la meva actual marca personal és 57'29, encara una mica lluny dels 55.

No sé si ho aconsegurié, si més no, crec que puc baixar una miqueta la marca, però en tot cas és un luxe molt gran tenir, no una, sinó dues llebres amigues animant-me durant tota la cursa.

2 comentaris:

TXABI ha dit...

... si la meva punyetera ciàtica continua emprenyant-me d'aquí a diumenge, ja pots comptar amb una nova llebre per acompanyar-te cap a la teva nova MMP.

Joan ha dit...

Caram, sí que correràs ben acompanyada!