dijous, 2 de setembre del 2010

Entrenaments...

Com que a Noruega no feia tanta calor, vam continuar els entrenaments de còrrer per aquests paratges. Aquesta foto mostra la carretera que uneix Hafslo, un poble de granges i casetes al voltant d'un llac i "els afores" el barri de Hillestad on els meus sogres tenen la casa.

Vam decidir un recorregut de 4'5 K que baixava al centre i tornava a pujar aquí. Era tot per asflat, però com veieu, no n'hi havia gaire, de cotxes. Uns dies el vaig fer en un sentit i un altre dia en sentit contrari. No era molt llarg, però tenia pujada i baixada així que Déu n'hi do.

A la muntanya no vam còrrer ja que les excursions eren llargues i tornavem cansats. Però a Oslo sí que vaig sortir un dia i vaig còrrer al voltant de l'hipòdrom, però per carrers, no per dins.

Des que he tornat a Sant Just, he sortit, per ara, només un dia a fer els meu 9K de les Aigües. Realment noto la calor, m'han costat, tot i que venia entrenada. Demà sortiré amb el Per i faré uns 5K.

Ja d'aquí a poc ve la Mercè i vull fer un bon paper, si no puc superar les marques de Jean Bouin o Sant Antoni, al menys millorar la marca de Mercè 2009.

3 comentaris:

TXABI ha dit...

La cursa de La Mercé m'agafa molt aprop de Berlín, així que aquest any no la podré córrer. Que et vagi bé ! (superis, o no, marca).

Joan ha dit...

A mi m'agafa una mica lluny, així que hauràs de ser la representant blocaire de tots plegats!

Jordicine ha dit...

Molta sort, BELÉN!