dissabte, 29 d’octubre del 2011

17 km per equivocació


He sortit a fer 16 km tranquil·lament per la Carretera de les Aigües, la meva tirada llarga de la setmana, sola, amb l'iPod, sentint un programa de Rac-1 bastant divertit "La segona hora". Anava a un ritme molt respectable per ser una cursa llarga, tota contenta. Es tractava de fer 8 km d'anada i 8km de tornada. De sobte que miro i no reconec el lloc. Jo mai he corregut per aquesta part. Busco l'estaca del km 8 i que no la trobo. Segueixo corrent. Ja em vaig imaginant que m'he passat. I sí. Allà veig el 8'5km. Doncs mitja volta i cap a Plaça Mireia. Total i per equivocació 17 km. 


He trigat 2:00:08 a una velocitat per sota de 7' excepte en les zones de caminar.


Un error que suposa una nova millor marca personal. Cada dia hem de fer millors equivocacions, com diu aquesta pissarra.

3 comentaris:

Joan ha dit...

Doncs tots com aquest (sempre que no sigui en cursa oficial).

Només quatre més. Una misèria, vaja.

Mar ha dit...

Com et diu en Joan, que tots els errors foren com aquest! I què diu de quatre?
BLN, m'encanta la teva pissarra! D'on l'has tret? De ben segur la farè servir a classe. Encara que jo no veig que vingui al cas amb el teu "error".
UN petonàs!

Cristina ha dit...

El quatre són els que em falten per arribar a 21.

La pissarra posant "mistakes" a google images.

Ve al cas perquè sense haver arribat al punt d'entrenament en que haurè de fer 17, ja els he fet per error.