dissabte, 24 de març del 2012

Menys d'una hora (i no era cursa)

Aquest mes he estat fent el mandra, perquè m'ho mereixia i perquè he volgut donar-me vacances. Però Bombers és a quatre setmanes i cal tornar a entrenar. (Cal i ve de gust). Per això ahir vaig sortir a correr 10km per la ja habitual Carretera de les aigües.

Per anar fent boca, em vaig posar la samarreta de Bombers 2011, la de la foto però en versió fèmina (amb les mànigues blanques) i vaig anar al meu ritme, pero sense adormir-me, amb música engrescadora. No volia que el ritme que he entrenat per la mitja s'em fiqués al cap i m'apalanqués.

Vaig fer 59:31, per sota de l'hora en un entrenament està prou bé per a mi. Sobretot els primers 5km els vaig fer molt bé, sense quasi haver de forçar-me, seguint la música.

A partir de la setmana vinent faré uns 21 Km setmanals en dues sessions. Dimecres amb els runners 8km fins el Cervantes i el cap de setmana 13 per les Aigües (fins a la font del 6'5) o 10km per muntanya si anem a Espinavell.

Bé a setmana Santa no correrré però faré diariament esquí de fons i raquetes que és el mateix.