diumenge, 25 de març del 2012

Taboulé

Aquesta foto és del meu mòbil, no és de cap recetari de cuina

Ahir dissabte a la nit, calia fer pasta pel maratonià i la típica bolognesa ja havia fet la seva aparació durant la setmana. Així que vaig pensar en alguna cosa més exòtica i que em vingués de gust preparar per tal que el meu heroi superés la seva marca amb carbohidrats però també amb molta vitamina i ferro. A més és un plat lleuger que permet anar-se'n a dormir no massa pesat.

Ingredients

Burgul (jo vaig fer servir la pasta del cous-cous)
Tomàquet
Coriandre
Menta
Cogombre
Llimona
Espècies (comí, canyella, pebre)
Oli
Sal

El procediment no cal explicar-lo, és una simple amanida. Vaig distribuir la pasta al voltant, per por que els nois no en volguessin probar. Però tothom em va menjar de tot. 

Per esmorzar s'ha pres un altre plat de pasta de verdures que sobrava del divendres. I ha fet la marató en només 3hores 19 minuts. Un crack!

D'aquesta marató ja en parlaré al proper post quan hagi pogut passar les fotos a l'oridinador.