diumenge, 11 de març del 2012

Ópera, muntanya i esquí (o no)



Aquest cap de setmana ha estat d'allò més variat. Divendres per fi vam poder anar a veure La Bohème al Liceu després que es desconvoqués la vaga dels treballadors. Era un segon repartiment. La posta en escena em va agradar molt. La música de Puccini, la que més m'agrada. Però els cantants els vaig trobar fluixets en els dos primers actes, allò que notes que es reserven. En alguns moments l'orquestra es menjava el que feia de Marcello. Però va anar millorant durant el tercer acte i al final molt bé.


Dissabte vam pujar al refugi. Tenia unes ganes bojes de natura, de muntanya i de contemplació. Havia pensat sortir a córrer, però vaig canviar d'opinió. Vaig caminar per una pista al peu del Costabona, un pic que cada any pugem i que hem decidit tornar a fer el cap de setmana vinent.






Diumenge hem anat a esquiar a un Vallter 2000 quasi sense neu. En arribar deia que les pistes tenien "limitacions". Jo ja en tinc de limitacions, però si també la pista en té, no anem bé. Les limitacions consistien en pedres a les pistes i gel a molts trams, especialment  a les pistes més transitades i baixes. A més un ventet una mica empreñador tampoc et deixava gaudir del sol. Així doncs jo no he esquiat. El tres noruecs incombustibles, per descompat que ho han fet. He estat llegint Freedom de Franzen a la cafeteria de l'estació.



I una cosa més que mereix un comentari especial apart: ha mort el meu admirat Lucio Dalla. Ja us posaré una canço seva meravellosa.