dimarts, 29 de gener del 2013

Continuen els entrenaments



Amb el retard imposat per l'aturada de dos mesos que he patit, però aquí segueixo, intentant arribar a París en condicions. Dissabte vaig anar al Fòrum per córrer els quilòmetres 10-21 de la mitja de Barcelona. Aquest any ha canviat una mica el recorregut. Vaig sortir de Glòries, per Diagonal, vaig pujar a Gran Via, baixar per Rambla Prim, tornar a fer la Diagonal i baixar al Fòrum. Després ja és el mateix, anar vorejant el mar pel passeig marítim fins a Marina i pujar cap a l'Arc de Triomf. Total 11km en 1:14: 00.

Ahir em van tocar sèries a la cinta i bé, tant el peu com el cor es van comportar.

Qui sap si podré fins i tot acabar la mitja de Barcelona? No em forçaré gens, em reservaré per París, però si tot va molt molt bé, potser l'acabo i tot!