dimarts, 8 de gener del 2013

La vida de Pi

Dare I say I miss him? I do. I miss him. I still see him in my dreams. They are nightmares mostly, but nightmares tinged with love. Such is the strangeness of the human heart.” 
 Yann Martel, Life of Pi

The world isn't just the way it is. It is how we understand it, no? And in understanding something, we bring something to it, no?
Doesn't that make life a story?”

― Yann MartelLife of Pi


He vist la pel·lícula La vida de Pi. És quasi impossible parla-ne sense spoiliar-la així que poc diré per la gent que no l'hagi vist. Us deixo aquests dos fragments del llibre que em semblen meravellosos. El primer es refereix al tigre, al record del tigre. Ja us avanço que "tigre" té un significant profund a l'obra. El segon és el moll del l'os: per comprendre quelcom hi posem alguna cosa nostra, l'objectivitat no existeix, la vida és alló que entenem per vida.

No us la perdeu.