diumenge, 1 de gener del 2012

Quins nassos!

Un any més hem corregut la darrera cursa de l'any. La cursa dels nassos, la versió de Sant Silvestre que es corre a Barcelona.

Aquest any no feia gens de fred. Es podia córrer com una cursa de matí, amb samarreta i calça curta. Molt plena de gent, molt animada amb barrets de papà noel i nassos postissos.

Temps i sensacions molt bones. El Per ha tornat a fer la seva millor marca personal amb 41:47. Aquest noi no para! Només us diré que s'havia proposat seguir la llebre de 42, però va acabar per adelantar-la.

Jo també estic força contenta amb el meu 57:11, que no és la meva millor marca, però sí que ho és en aquesta cursa. Em sento bé corrent, no vaig agobiada, puc continuar després de meta, no se'm fan llargs els quilòmetres. Així que molt bé. Vaig passar per 5km a 28:13. La mitja de velocitat va ser 5:43 m/km. Vaig arribar al lloc 480 de la meva categoria i al 6640 de la general.

La propera, la cursa de Sant Antoni, promet, ja que sempre és la meva millor cursa junt amb la Jean Bouin.