dissabte, 1 de desembre del 2012

Superpoders adolescents


Quan poso "adolescent, adolescente, teenager o tenåring" al google, les primeres entrades són totes negatives: problemes, conflictes, embarassos, depresions, drogues, fracàs escolar, etc.... I no ho entec ja que aquests éssers d'una altra galaxia, són superpoderosos i tenen habilitats que cap de nosaltres no podríem somiar.

Què hi ha per dinar? El poder devorador

Per molt que cuini, mai no hi ha prou. Ja sé que estan fent "el estirón", però tot i així, com els cap tanta cosa, tant poc nutritiva, amb tantes calories i a sobre no s'engreixen? Qui pogués!

Jasócacasasurto! El poder de travessar les parets

Fa hores que el teu noi no passa per casa. De sobte se sent un "hola" i quan vols dir-li alguna cosa, misteriosament ha tornat a sortir amb un encanteri com el de Harry Potter a l'andana 9 3/4 "ja sóc a casa, surto"

No m'apaguis la tele.  El poder multitasca

Hi ha coses que jo només faig una a l'hora. Si dormo, dormo, si dino, dino, si escric a l'ordinador, escric, si veig la tele, la miro, si truco per teléfon, truco. Ells no, ho fan tot alhora. Amb el portàtil a les cames, estirats al sofà, comentant twiters al telèfon i la tele engegada, el teu fill t'assegura que està estudiant!

Com vivíeu sense mòbils?  El poder xuclador

No sé que va ser abans, si el mòbil o l'adolescènia, jo crec que nosaltres no varem ser mai adolescents de ple dret, ja que ens havíem de conformar amb un fix. 24 hores sobre 24 enganxats a una maquineta fent de tot menys trucar. Això és la definició d'adolescència!

Em portes en cotxe o em deixes les claus El poder binari 0= nen 1=adult

Tenen la capacitat de passar de sentir-se grans a ser uns crios. No hi ha mai terme mig. Ara blanc, ara negre. I no triguen un nanosegon en canviar el xip, si els convé.

És que els meus amics ho porten.  El poder mimétic

El grup. Els amics. Toquem tema sagrat. Compte! Si tots es tiren per un barranc, ell també. Si porten la samarreta de l'inrevés, doncs som-hi. Veus un grup que camina per un carrer prop de casa teva i sempre et penses que el teu fill és un d'ells. Discuteix-li qualsevol cosa, qualsevol tret de la colla. Aquest és terreny minat!

hl km nem? q us smbl akest sms? El poder críptic

Qui els entengui, que els compri. Quan el meu fill m'envia un sms, ja que whatsapp no en tinc, l'haig de trucar per preguntar-li què m'ha dit. Però entre aquesta desenvolupada raça de marcians s'entenen perfectament.

Mira què m'ha sortit El poder transformador

Un dia semblen Tarzan, un altre l'increïble Hulk. Un matí tenen la cara llisa i al dia següent ni els reconeixes de tantes espinilles. Poden medir 160cm i al cap d'una setmana en fan 185cm. Aixecan l'aixella i surt una pelambrera que cinc segons abans allà no hi era.

En fí, no segueixo perquè això és molt llarg. Són éssers molt interessants i pertorbadors que a moments adores, t'emociona veure'ls crèixer, d'altres moments et poden perfectament abduir i xuclar-te les energies com fan els extraterrestres deixant-te com un drap brut.