dijous, 27 de desembre del 2012

Una activitat de nou! Esquí de fons



Avui, 27 de desembre, després d'un mes i mig sense fer activitat física (si treiem les màquines del fitness, una classe de cycling i dues sortidetes en bici) he provat de esquiar fons. Ja sé que no estic recuperada del tot, que el peu no m'ha deixat de fer mal, però mireu, un cop és un cop i dintre de tot he estat molt prudent. He anat per pistes molt planes de l'estació del "Llanos del Hospital" de Benasque. Ara, després d'una dutxa i uns minuts de repòs al llit, estic veient com evoluciona el dolor. No em fa molt mal, però tampoc no he fet quasi res.

Però estic contenta, molt contenta, com a mínim he fet alguna cosa. No sabia ni tant sols si seria posar-me els esquís i haver-me'ls de treure, i no. Hi ha esperança. Demà repós i potser demà passat en torno a fer un petit homenatge amb raquetes aquesta vegada.